niedziela, 8 lutego 2015

William Franklin : Wywiad

Ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

Zaczynałem grać w  koszykówkę jak miałem 15 lat. Ale 6 lat profesjonalnie.

Jakie ma pan hobby ? 
 
Granie w kręgle muzyka i ping pong. 

Jak pan dogaduję się z kolegami z drużyny ?
  
Mam teraz świetny zespół. Znam tych graczy znacznie lepiej również na boisku. To sprawia że mi jest o wiele łatwiej.

Co może pan powiedzieć o trenerze ? 

 Myślę, że on jest wielkim trenerem ... który dobrze zna grę ... A także wie, jak współdziałać ze swoimi graczami na boisku i poza boiskiem do koszykówki. Myślę, że to ważne.

Jaki jest pana ulubiony sport prócz koszykówki ? 

 Futbol amerykański ... I lubię  też piłkę nożną, ale jestem okropnym graczem

Jaka jest pana ulubiona drużyna w NBA ? 

 Spurs i  Houston rockets

Polski Cukier Toruń
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...