niedziela, 21 maja 2017

Jakub Załucki: Tak, udało nam się zakończyć sezon zwycięstwem ...

Wczoraj w znakomitym stylu zakończyliście sezon  2016/2017. Pokonaliście Śląsk Wrocław i awansowaliście do I ligi. Co możesz powiedzieć o tym spotkaniu ?


Znalezione obrazy dla zapytania jakub załucki
Tak, udało nam się zakończyć sezon zwycięstwem i pozostać niepokonanym na własnej hali. Mecz powoli się rozkręcał i w drugiej części spotkania udało nam się złapać właściwy rytm i zbudować spokojna przewagę.

Zostałeś wybrany MVP ligi, jak się z tym czujesz ?


Uczucie wspaniałe. Jestem bardzo zadowolony i dziękuje drużynie za wsparcie na boisku i poza nim. Gdyby nie oni nie udało by mi się zdobyć tej nagrody. Ale ważniejszy dla mnie jest wywalczony awans i wygranie 2 ligi.

Jak podsumowujesz sezon ?

Myślę, że był dla nas bardzo udany. Zrealizowaliśmy wszystkie cele jakie zostały przed nami postawione na początku sezonu.
Zostajesz w Krakowie na kolejny rok ?

Mam taką nadzieje bo bardzo dobrze czuje się w klubie i w tym mieście. Nie ukrywam że wraz z rodzina bardzo chcielibyśmy tutaj zostać.


Od początku sezonu zadziwialiście  wszystkich znakomitą grą . Czemu głownie  zawdzięczacie tak wielki sukces ?

 Myślę że głębia składu oraz ciężka praca w trakcie sezonu. Bardzo dobre przygotowanie fizyczne oraz taktyka zespołu dopasowana pod zawodników, tak aby każdy z nas mógł na boisku dać to co potrafi najlepiej.

Dobrze pracuje Ci się z trenerem ? 

Tak bardzo dobrze. Zna moje mocne i słabe strony. Za każdym razem chce by stawać się lepszym i podpowiada jak poprawić mankamenty i błędy.

Całkiem niedawno do waszego zespołu dołączył Michael Hicks . Było już za późno by Amerykanin z polskim paszportem zadebiutował w meczu ligowym  . Co możesz o nim powiedzieć , Mike zgrał się już z zespołem ?

Przyszedł w trakcie sezonu, ale bardzo szybko złapał z drużyna nic porozumienia. Mimo że wiadomo było że nie zagra w ligowym meczu to na treningach był bardzo zaangażowany i ciężko pracował. Myślę że będzie w przyszłym sezonie dużą dodaną wartością .


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego tak mało wpisów teraz jest. Nie ma pan czasu czy już skończył z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. 31 yr old Dental Hygienist Annadiane Portch, hailing from Cottam enjoys watching movies like Melancholia and Woodworking. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Ford GT40 Roadster. Polecane do czytania

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...