środa, 7 grudnia 2016

Aaron Johnson: Mecz był trudny ...

Co możesz powiedzieć o meczu w Koszalinie ?

Mecz był trudny , zagraliśmy twardo , ale oni również. 

Jak zmieniła się twoja gra będąc z Polsce ?

Po prostu musiałem dostosować się do stylu gry w lidze. W nowym kraju naprawdę trzeba  skupić się psychicznie, czytać grę i robić to co robiłem dotychczas.

Następny mecz gracie z Asseco jak nastawienie przed spotkaniem ?


Nie rozmawialiśmy zbytnio o nich  Gramy coraz lepiej jako zespół , powinno być dobrze.

Jak oceniasz wasze szanse na play-offs ?

 Myślę, że jest zbyt wcześnie, by o tym rozmawiać. Zostało jeszcze wiele meczy. 

To jest twój pierwszy sezon w Polsce. Podoba ci się tutaj ?

Polska jest w porządku . Mocna liga.

Największą motywacją dla ciebie jest... ?

Reprezentowanie mojej rodziny: żony, córki to największa motywacja.

Jakie masz hobby ?

Słuchanie muzyki oraz relaks z rodziną i przyjaciółmi.

 Znalezione obrazy dla zapytania aaron johnson stal

1 komentarz:

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...