wtorek, 14 sierpnia 2018

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ?

Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozycji napastnika i pomagałem utrzymać drużynę w BBl. Bardzo doceniam możliwość grania w tej lidze, ponieważ jest ona wspaniała.


Znalezione obrazy dla zapytania Jordan Loveridge gottingenDlaczego zdecydowałeś się na gre w Krośnie ?

Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze. Mają świetną tradycję, a polska liga będzie dla mnie wspaniałym miejscem do pokazania swoich umiejętności i myślę, że mogę pomóc temu zespołowi w tym sezonie.

Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ?

Mój styl gry to stretch 4, mogę rzucać, ale również atakować i kreować grę dla moich kolegów z drużyny. Czuję się również świetnym zawodnikiem zarówno w ataku jak i w obronie. Myślę, że zaletą jest to, że mogę zmieniać i pilnować każdą pozycję. 

Który sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ?

Pamiętam każdy zawodowy sezon, bo marzyłem o profesjonalnej koszykówce,ale gdybym miał wybrać jeden, powiedziałbym, że mój ostatni sezon w Göttingen, ponieważ był to najwyższy poziom, na jakim do tej pory grałem.


Jakie masz cele na ten sezon ?


Moim celem na ten sezon jest wywarcie dużego wrażenia na polskiej lidze i pomoc mojemu zespołowi w walce o playoffs. Także to, żeby pokazać, że mogę być czymś więcej niż tylko strzelcem.

Czy wzorujesz się/bierzesz przykład z jakiegoś innego koszykarza?

Nie mam tylko jednego przykładu, staram się obserwować wszystkich najlepszych graczy na świecie i uczę się czegoś od ich wszystkich.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Moje zainteresowania poza koszykówką to wędkarstwo i wędrówki piesze. Uwielbiam też słuchać nowej muzyki i oglądać filmy.

Co jest twoją największą motywacją ?


Moją największą motywacją jest dążenie do osiągnięcia pełnego potencjału i uczynienie rodziny dumną.

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Moim marzeniem jest dalszy rozwój i awans w karierze zawodowej. Chcę w końcu osiągnąć najwyższy poziom koszykówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...