środa, 29 sierpnia 2018

Roman Rubinshtein: Mamy w tym roku dobrą drużynę...

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ?  Jak go podsumowujesz ? 

W zeszłym sezonie grałem  w drugiej drużynie Tsmoki Mińsk i zostałem zwycięzcą pucharu ligi. Nie był to najlepszy sezon, ale wiele się od niego nauczyłem.

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Warszawie ?

Trener Tane Spasev powiedział mi i mojemu agentowi, że chce mnie zobaczyć w swojej drużynie, więc nie myślałem zbyt wiele i przyjąłem ofertę, ponieważ lubię nowe wyzwania.


Co możesz powiedzieć o zespole ?

 Mamy w tym roku dobrą drużynę.  Wszyscy chcą wygrywać i  stawać  się  lepsi każdego dnia.

  Jak przygotowujecie się do sezonu ?

Mieliśmy obóz w zakopanem. Dużo pracujemy nad warunkami fizycznymi .A teraz w Warszawie będziemy pracować nad koszykówką.
Co możesz powiedzieć o trenerze ?

Lubię go.Jest osobą, która chce wszystko wygrywać, a także pomóc graczom osiągnąć wyższy poziom ich gry.

Który sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ?

Kiedy grałem ostatni rok w u20. Byłem jednym z liderów.

Jakie było twoje pierwsze wrażenie po przyjeździe do Polski ?

Klub bardzo profesjonalny. Każdy facet z kadry trenerskiej stara  pomóc Ci się czuć komfortowo i jak najlepiej na boisku. 

Czy bierzesz przykład z jakiegoś innego koszykarza?


Nie, lubię wielu zawodników, każdy z nich ma jakieś umiejętności, które również chciałbym mieć.

Co jest twoją największą motywacją ?

Bycie lepszym  z dnia na dzień i gra na wyższym poziomie.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Studiowanie na uniwersytecie i nauka programowania .

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Gra w Eurolidze .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...