czwartek, 16 sierpnia 2018

Obie Trotter: Powiedziałbym, że mieliśmy dobry sezon..

Jak podsumowujesz swój ostatni sezon w sopocie ?

Znalezione obrazy dla zapytania OBIE TROTTERPowiedziałbym, że mieliśmy dobry sezon. Niezadowalający koniec, ponieważ przegraliśmy w ostatnim meczu o to żeby jednak zagrać w playoffs.

Tą sama drużyna na początku sezonu na pewno tam byliśmy.

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Radomiu ?

Postanowiłem zagrać dla Radomia  bo poczułem, że jest to dla mnie dobra okazja. Możliwość zagrania w FIBA Europe Cup  to wielkie wyzwanie.

Który sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ?

Muszę powiedzieć, że grając na Węgrzech (Szolnok). Zwycięstwa w 3 mistrzostwach i dwukrotne zwycięstwo w Eurochallenge final 4 .

Jakie cele masz na ten sezon ?

Ostatecznym celem jest  gra w  play-off i zdobycie mistrzostwa. Musimy ustawić wysoko poprzeczkę! 


Czy wzorujesz się/bierzesz przykład z jakiegoś innego koszykarza?

Nie mogę powiedzieć, że biorę przykład z jednego gracza. Obserwuję wielu graczy i staram się wziąć trochę od każdego z nich. Gdy dorastałem to Penny Hardawaya był moim ulubionym zawodnikiem

Co jest twoją największą motywacją ?

Moją motywacją jest mój syn. Chcę mu dać jak najlepszy przykład, aby mógł pójść w moje ślady.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Granie w bilard, kręgle, wędkarstwo. Wszystko, co jest w zasadzie zabawne.

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Myślę, że moje koszykarskie marzenie to, aby być na szczycie. Wygrywać mistrzostwa i być wzorem do naśladowania dla młodszych grup.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...