czwartek, 30 sierpnia 2018

Charlie Westbrook: Zeszły sezon na bliskim wschodzie to była świetna zabawa...

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ?

Zeszły sezon na bliskim wschodzie to była świetna zabawa. Poznałem inną kulturę i kraj, jest tam dobra rywalizacja na wysokim poziomie.

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Krośnie ?


Znalezione obrazy dla zapytania charlie westbrookPostanowiłem tutaj zagrać, ponieważ słyszałem, że krosno jest klubem, który chce się rozwijać i wygrywać, a tego chcę dla mojej drużyny i dla siebie samego.

Co możesz powiedzieć o zespole ?

Będziemy bawić się sportowo i energicznie, to fajny zespół do oglądania.

Jak przygotowujecie się do sezonu ?


Intensywnie trenujemy na siłowni  i wspólnie ćwiczymy  nad kondycją, aby mieć dobrą chemię w zespole.

Co możesz powiedzieć o trenerze ?



Wydaje mi się, że trener jest pasjonatem, jego celem jest wygrać i to też jest mój cel. Również ma dobrą mentalność.

Jakie macie cele na ten sezon 

Wygrać jak najwięcej meczów i sprawić, że w fazie playoff wygramy mistrzostwo.

Który sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ?

2013-14 w Miami heat sezon nba gleague 

Jakie było twoje pierwsze wrażenie po przyjeździe do Polski ?

To bardzo ładny kraj, w którym ludzie wydają się mili.

Czy bierzesz przykład z jakiegoś innego koszykarza?

Biorę przykład z mojej matki, która też grała w koszykówkę.

Co jest twoją największą motywacją ?

Moja córka, rodzina, mama, brat i siostry są moją motywacją.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?


Lubię malować i grać na PlayStation 4 w nba 2k.

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Nie mam żadnych koszykarskich marzeń, ale nie lubię przegrywać , więc chce wygrywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...