czwartek, 16 sierpnia 2018

Jai Williams: Czułem, że jest to dla mnie dobra okazja, by pomóc zespołowi i pokazać swoje prawdziwe umiejętności.

Co możesz powiedzieć o swoim  ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ?

Ostatni sezon był trudny, ponieważ naszym stylem gry był stretch i rzuty za trzy , a ja nie zagrałem zbyt wiele, mój trener musiał myślec, że spowalniam mecze. Ogólnie rzecz biorąc, nie dostałem po prostu uczciwej szansy, na pokazanie swojich umiejętności. Stać mnie na wiele więcej niż ludzie myślą.
Podobny obraz

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Polpharmie ?

Kiedy rozmawiałem z Trenerem, powiedział mi, że lubi moją mobilność i wszechstronność na stanowisku w Centrum i pomyślał, że mogę być z korzyścią dla zespołu. Rozmawiałem z nim o tym, co mogę wnieść do zespołu, wyjaśnił mi, czego oczekuje ode mnie i ode mnie, i czułem, że jest to dla mnie dobra okazja, by pomóc zespołowi i pokazać swoje prawdziwe umiejętności.

Jak przygotowujesz się do sezonu ?

Upewniam się, że jestem w dobrej formie do gry na wysokim poziomie i po prostu codziennie pracuję nad swoimi umiejętnościami. 

Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ?

Mój styl gry to zrób wszystko, co wielkie. Jestem bardzo dobry w 2-osobowej grze pick and roll i akcjach pick and pop. Mam dobrą grę low post, ponieważ dorastając, uczyłem się, że jestem post-player'em, więc post wydaje się dla mnie naturalny. Mogę trafić za 3, ale także dostać się do linii, aby pomóc moim kolegom z drużyny.

Defensywnie dobrze radzę sobie z przeciwnikami, jeśli tego potrzebuje Trener, ale moja siła defensywna chroni także pola blisko kosza, czytam pic and roll'e i również chronię obręczy.

 Jakie masz cele na ten sezon ?


Zdecydowanie pracować w taki sposób, aby stać się zwycięskim zespołem w lidze, a także zaprezentować moje dobre mecze, ponieważ to, co ludzie zobaczyli ode mnie na uczelni, nie jest wszystkim, co mogę zrobić.

Czy wzorujesz się/bierzesz przykład z jakiegoś innego koszykarza?



Tak. Gracze, których oglądam to: Al Horford, Amare Stoudemire, Blake Griffin. Obserwuję tych facetów, ponieważ są to wielozadaniowi gracze, którzy polegają przede wszystkim na sile i wielkości,ale mogą być również wszechstronni na obwodzie i potrafią kreować pozycje dla innych.

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Zdecydowanie będę pracował, żeby osiągnąć poziom NBA, wierzę, że dzięki moim umiejętnościom i pracy będzie to możliwe. To zawsze było moje marzenie.

Co jest twoją największą motywacją ?

Moja rodzina jest moją motywacją, walczymy, ale bez względu na wszystko trzymamy się razem. To rozpala mój ogień, więc to jest moja motywacja.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Oczywiście lubię grać w gry wideo,  przeżywać zabawne  przygody , a także poznawać nowe miejsca. Dużo podróżowałem dorastając, więc odkrywanie nowych miast i kultur jest dla mnie  fajne. Dlatego z niecierpliwością czekam na możliwość zwiedzenia Warszawy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...