wtorek, 21 sierpnia 2018

Valeriy Likhodey: Myślę, że możemy zachować tytuł mistrza...

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie jak go podsumowujesz ?

Myślę, że było dobrze. Grałem dużo i miałem dobre statystyki, także zespół wygrywał.

Znalezione obrazy dla zapytania VALERY LIKHODEY

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Anwilu ?

Myślę, że razem możemy wiele osiągnąć.

Jak przygotowujesz się do sezonu ?

Ćwiczę codziennie aby być w formie , ale  jeżeli masz wakacje nie jest łatwo .

Który sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ?


Drugi sezon kiedy byłem najlepszym strzelcem w Eurolidze  oraz sezon w Petersburgu.


Jakie macie cele na ten sezon ?


Myślę, że możemy zachować tytuł mistrza i powalczyć o medale w europie. 

Bierzesz przykład z jakiegoś innego zawodnika ?

Staram się brać coś od każdego . Jest wiele dobrych graczy.

Co jest twoją największą motywacją ?

Moja rodzina i dobre wsparcie od Fanów.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Projektuje mieszkania  z moją żoną . Też wiele czytam .

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Zawsze marzyłem żeby być mistrzem NBA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...