sobota, 18 sierpnia 2018

Aleksandar Radulovic: Poprzedni sezon był bardzo zadowalający. . .

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? 

Znalezione obrazy dla zapytania aleksandar radulovic basketball boracPoprzedni sezon był bardzo zadowalający. . . Zacząłem w Teod Montenegro, pojechałem do Brno Basket, a w końcu do Borac Serbia, gdzie odnieśliśmy największy sukces w historii klubu 3. miejsce w superlidze. Ostatni sezon pomógł mi podjąć decyzję i podpisać kontrakt z bardzo ambitnym klubem z Koszalina. Mam nadzieję i dołożę wszelkich starań, aby mój najlepszym sezon był w nowym klubie. Jestem na to gotowy.


Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Koszalinie ?

Kiedy zadzwonił do mnie Dragan Nikolic, który z powodzeniem współpracował z klubem i opowiedział mi o jego ambicjach, warunkach treningowych i innych sprawach, nie zawahałem się, jest to dla mnie wyzwanie, ponieważ nigdy nie grałem w Polsce i myślę, że jako drużyna będzie wspólnie zdobywać dobre wyniki.

Jak przygotowujesz się do sezonu ?

Mam indywidualnych trenerów, z którymi bardzo dobrze współpracuję,jestem z nich bardzo zadowolony. Igor Tomasevic na siłowni i Bojan Ljubojevic od koszykówki. Chce podziękować im za prace.

Jakie masz cele na ten sezon ?

Moje cele są zawsze wysokie i ambitne ... Dokładamy wszelkich starań, aby stworzyć drużynę, która jest jedną z lepszych, dla klubu, który na to zasługuje.

Czy bierzesz przykład z jakiegoś innego koszykarza?



Jest sporo dobrych zawodników, którzy pochodzą z Serbii Teodosic, Nedovic, Markovic. . . Pomoc, dobra obrona i szybka koszykówka, którą kocham.

 Co jest twoją największą motywacją ?

Moją największą motywacją jest rodzina. . . Mój syn, który będzie kibicował Koszalinowi z całego serca.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Nie mam wiele czasu poza koszem, ale lubię być sam na wodzie i przygotowywać łodź.

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?


Zagrać w wielu europejskich ligach  i zdobyć jak  najwięcej trofeów. Do tej pory moim największym osiągnięciem jest reprezentacja  U19 i zdobycie złota  w Novi Sad w 2007 roku.

1 komentarz:

  1. Świetny blog, z więlką chęcią będę czytać Twoje dalsze wpisy i rozsyłać je znajomym ktorzy uwielbiają koszykówkę.
    Pozdrawiam Cię i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...