piątek, 24 sierpnia 2018

Danilo Tasic: To był bardzo udany sezon...

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie , jak go podsumowujesz ?

To był bardzo udany sezon, duże doświadczenie. Aek jest największym klubem  na Cyprze, wspaniała organizacja, ale teraz czas na kolejny krok  grę w Polsce.

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Stali ?


Stal to jeden z najlepszych zespołów w Polsce jest to klub z ambicjami i wielkimi kibicami. Łatwo zdecydowałem się na przyjazd.

Znalezione obrazy dla zapytania danilo tasicKtóry sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ?

Jest to ostatni sezon z AEK, osiągaliśmy dobre wyniki i nawiązałem dobre znajomości. Jest to rok, o którym nigdy nie zapomnę.

Jak przygotowujesz się do sezonu ?

Mam trenera do przygotowania fizycznego, a  gram ze swoją starą drużyną, która przygotowuje się do tego sezonu.

 Jakie masz cele na ten sezon ?



Moje cele są zawsze największe, ale na początek chce dobrze pracować i  myślę, że możemy zajść daleko.


Co jest twoją największą motywacją ?

Moją motywacją jest to, że każdego roku idę o krok dalej. Mam nadzieję, że będzie tak cały czas.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Tak. Gry wideo, w które lubię grać na ps4, to mnie odpręża.

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Tak, ale jest jeszcze daleko. Lubię iść krok po kroku, teraz skupiam się na polskiej lidze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...