sobota, 11 sierpnia 2018

Milan Milovanović; Decyzja była prosta. Trefl to dobra drużyna...

Co możesz powiedzieć o grze w Polpharmie ? Jak podsumowujesz zeszły sezon ?

Teraz mogę powiedzieć, że miałem tam jeden naprawdę dobry sezon. Nie graliśmy w play-off, ale Polpharma była dobrą drużyną, graliśmy dobrą koszykówkę. Na koniec sezonu mieliśmy sporo problemów i wszystko pozytywnie się zakończyło, mieliśmy dobry wynik.
O klubie mogę powiedzieć tylko dobre rzeczy. Moje życie było tam świetne. Teraz mam nowy dom, Sopot. W Polpharmie jak już powiedziałem, było bardzo dobrze, ale nie mam już żadnych emocji. 



Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Sopocie ?

Decyzja była prosta. Trefl to dobra drużyna, z dobrym trenerem, młodymi zawodnikami, jest dobrą organizacją. Sopot jest świetnym miejscem do życia i to też jest ważne.
Tam grał mój najlepszy przyjaciel, który opowiedział mi wszystko o klubie. Czuję, że nie jestem tam obcy.


Znalezione obrazy dla zapytania milan milovanovic

Jak oceniasz polską ligę ?

Mocna liga, w ostatni sezonie było 17 drużyn i każdy mógł pokonać każdego. Bardzo ciekawa, dobra organizacja, marketing też był świetny. Polska była moją pierwszą opcją po ubiegłym sezonie i nie myślałem o żadnej innej. Koszykówka jest mocna, trzeba cały czas walczyć, co oczywiście lubię.

Lubisz Polskę ? 

Tak , lubię :) 

Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ?

Walka pod tablicami , obrona,  gra pick and roll . 

Co jest twoją największą motywacją ?

W każdy meczu grać najlepiej jak to możliwe. Zwycięstwo drużyny to jest najlepsza motywacja.

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Gra w eurolidze. 

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Lubię podróżować , odpoczywać.

Znalezione obrazy dla zapytania milan milovanovic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...