piątek, 17 sierpnia 2018

Thomas Davis: W zeszłym roku sezon był dużym rozczarowaniem ..

Jak podsumowujesz ostatni sezon w Polpharmie ? 

W zeszłym roku sezon był dużym rozczarowaniem, zaczęliśmy bardzo dobrze, ale potem tak nie skończyliśmy, co jest ważne. Wyciągnąłem wnioski ze wszystkich wydarzeń i wykorzystam je, aby w tym roku posunąć się naprzód .



Grasz już w Starogardzie  3 sezon dlaczego zdecydowałeś się żeby tutaj kontynuować kariere ?

Postanowiłem kontynuować karierę w Polpharmie, ponieważ czuję się tu komfortowo. Fani traktują mnie dobrze i szanuję ich tak jak oni mnie.

Podoba ci się Polska ? Jeżeli tak dlaczego ?

Tak, lubię Polskę, oczywiście to nie jest to samo co powrót do domu, ale ludzie są tutaj mili  i jest kilka ciekawych miejsc do zobaczenia. Nigdy nie chodziłem na plażę, a tu plaża znajduje się zaledwie godzinę jazdy, więc jej bardzo fajnie.

Co możesz powiedzieć o tegoroczych rozgrywkach 3x3 ? 

Podobny obraz
To był mój pierwszy rok gry oraz doświadczania 3x3 i kocham to. Tempo gry jest idealne do mojego stylu. Zwiedzanie świata i rywalizajca  z najlepszymi  to dobra zabawa.

Poza turniejami 3x3 jak przygotowywałeś się do sezonu ?

Spędziłem dużo czasu na siłowni i biegałem. Chciałem się upewnić, że sposób, w jaki się przygotowuje, jest dobry do rozgrywek 3x3 i 5 na 5.

Który sezon  w swojej karierze wspominasz najlepiej ?

Sezon, który pamiętam najlepiej, to mój pierwszy sezon z Polpharmą. Chemia, którą mieliśmy w tym zespole, była niesamowita. W tym samym roku rozegraliśmy również playoffy i po raz pierwszy grałem w post sezonie. Myślę więc, że rok ten był najbardziej pamiętny.

Jakie masz cele na ten sezon ?

Moim celem na ten sezon jest pomoc w przywróceniu  drużyny do playoffs. Wiem, że nie jest to łatwe, ale mam zaufanie do siebie, moich kolegów z zespołu i trenerów.

Czy wzorujesz się/bierzesz przykład z jakiegoś innego koszykarza?

Myślę, że to jest ważne, aby zawsze uczyć się czegoś nowego. Od czasu do czasu obserwuje,co inni gracze robią, aby rozwinąć umiejętności, których potrzebuję.

Co jest twoją największą motywacją ?

Moją największą motywacją jest rodzina. Wspierają mnie we wszystkim, co robię, więc upewniam się, że daję im 100%.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Lubię grać w gry wideo i słuchać muzyki. Ale głównie robię rzeczy związane  z koszykówką.

Masz jakieś koszykarskie marzenie ?

Moim marzeniem w  jest mieć możliwość gry w NBA. Myślę, że marzy o tym każde dziecko, które ma pasję do gry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...