niedziela, 12 sierpnia 2018

Frank Hassell: Uwielbiałem grać w ESSM, fani i atmosfera była niesamowita.

Podobny obrazCo możesz powiedzieć o grze w  ESSM Le Porte ? Jak podsumowujesz tamten sezon ?

Uwielbiałem grać w ESSM, fani i atmosfera była niesamowita. W zeszłym sezonie był wspaniały rok dla ESSM, dobrze spisaliśmy się w pucharze FIBA i dobrze graliśmy w lidze LNB.

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Stelmecie ?

Stelmet ma wiele tradycji i jest świetną organizacją w polskiej lidze.

Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ?

Gram z dużą energią, pewnością siebie  i jestem bardzo agresywny.


Czy wzorujesz się/bierzesz przykład z jakiegoś innego koszykarza?

Biorę przykład z wielu graczy. . . Ciągle uczę się czegoś nowego, lubię to.

Który sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ?

Ostatni, ponieważ jest najnowszy. Każdego roku to, że gram, jest błogosławieństwem i jestem wdzięczny za te umiejętności, aby wciąż to robić.

Co jest twoją największą motywacją ?

Życie samo w sobie jest moją największą motywacją. Każdego dnia, w którym się budzę, wiem ,że muszę z niego w pełni korzystać.

Masz jakieś hobby poza koszykówką ?

Poza grą w koszykówkę jestem dyrektorem generalnym Tank Athletics, która jest organizacją szkoleniowo-dydaktyczną. Mentorujemy dzieci w koszykówce, prowadzimy ich treningi i uczymy gry. Jestem również dyrektorem generalnym firmy dystrybucyjnej muzyki w USA.

"we aren’t promised tomorrow so live everyday as such, God bless"


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...