środa, 4 lutego 2015

Kacper Młynarski : Zdajemy sobie sprawę ze bedzie bardzo ciężko...

Na jakich elementach gry zespół skupia się po ostatniej porażce ?

 Można powiedzieć ze na dochodzeniu do zdrowia... w ataku spisujemy się dobrze, w obronie do czasu też nie było najgorzej jednak graliśmy praktycznie bez podkoszowych ostatnie kilkanaście minut i brakło kilka razy zbiórek w obronie.

 Następny mecz gracie z Dąbrową Górniczą . Jakie nastawieni macie przed spotkaniem ? Zrewanżujecie się za pierwszą porażkę ?

 Zdajemy sobie sprawę ze będzie bardzo ciężko... nie zagram ja, Craig Williams i Danilo Kozlov który już nas opuścił... pod koszem będzie ciężko ale wierze ze chłopaki dadzą z siebie wszystko i to może dać korzystny wynik.

 Czy klub zamierza w najbliższym czasie jakieś transfery ?

 To pytanie raczej nie do mnie, ciężko powiedzieć kiedy ja będę gotowy do gry a to może mieć wpływ na jakieś decyzje... nie spodziewałbym się jednak jakiś spektakularnych ruchów.

Jezioro Tarnobrzeg 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...