środa, 4 lutego 2015

Anthony Miles: Mamy dobry zespół który może konkurować z każdym zespołem w tej lidze...

Jak podejście zespołu przed meczem z Rosą ?

Just have a good  of practice .. Follow the scouting report and play as hard as we can .. We are a good team that can compete with any team in this league when we are totally focused on the task. We just have to be more consistent and stop the little bad habits that we have . But I'm expecting us to come out and play hard an fight to the end .

* Wystarczy dobra praktyka ...Wykonać raport skautingu i grać tak mocno jak to możliwe... Mamy dobry zespół, który może konkurować z każdym zespołem w tej lidze, kiedy jesteśmy całkowicie skupieni na zadaniu. Musimy być tylko bardziej zgodni i zatrzymać te złe nawyki które mamy. Ale oczekuję, że wyjdziemy i zagramy mocno walcząc do końca.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...