piątek, 6 lutego 2015

Kwamain Mitchell: Wywiad

Ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

Been playing basketball since I was 5 years old

* Gram w koszykówkę od kiedy mam 5 lat .

Jakie ma pan hobby ?

Shopping, travel, watching movies, time with little children

* Zakupy, podróże, oglądanie filmów, spędzanie czasu razem z małymi dziećmi.

Co może pan powiedzieć trenerze ?

 The coach is good. No problems. We want ,the same thing; to win.

* Trener jest dobry. Żadnych problemów. Chcemy, to samo; żeby  wygrać.

Jak się pan dogaduję z kolegami z drużyny ? 

 The teammates here are like brothers to me. Cool and nice to hang out with time

* koledzy z drużyny dla mnie jak bracia. Fajne i miło spędzać  z nimi  czas.

Jaki jest pana ulubiony sport prócz koszykówki ?

 I like American football 

*Lubie football Amerykański 

Jaka jest pana  ulubiona drużyna w NBA ?

 San Antonio spurs

Polfarmex Kutno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...