czwartek, 5 lutego 2015

Jarosław Mokros -Wywiad

Ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

  Za poważną koszykówkę wziąłem się w wieku 16 lat, kiedy postanowiłem wyjechać do Warszawy i rozwijać się pod okiem wspaniałego szkoleniowca Mladena Starcevica

Jaki jest pana ulubiony zespół w NBA ? 

 Nie śledzę za bardzo nba, ale całym sercem kibicuje naszemu rodakowi Marcinowi Gortatowi.

Jakie ma pan hobby ?

 Spacery z psem, akwarystyka.

 Jak dogaduje sie pan z kolegami z drużyny ?

 Bez problemów, z jednymi lepiej z drugimi gorzej, ale ogólnie nie ma żadnych "zgrzytów", serdecznie ich pozdrawiam.

 Co myśli pan o zmianie trenera ?

  Myślę, ze zbyt wcześnie na ocenę, jedno co z pewnością mogę o nim powiedzieć to, że kocha dyscypline i lubi grać poukładaną koszykówkę.

Co myśli pan o szansie wejścia do play-off ?

 Szanse są bardzo duże i wszyscy mocno w to wierzymy, będziemy bić się o jak najwyższą pozycję.

Energa Czarni Słupskhttp://www.plk.pl/internalfiles/image/galeria/648/700x700/11959.jpg http://www.plk.pl/internalfiles/image/galeria/666/700x700/12308.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...