poniedziałek, 9 lutego 2015

Szymon Długosz : Na pewno musimy pracować nad naszą grą zespołową ..

Co może pan powiedzieć o ostatnim meczu ?

 No cóż przez trzy kwarty prowadziliśmy wyrównana walkę z Rosą kluczowa dla przebiegu meczu była druga kwarta która pozwoliła gracza z Radomia odjechać przez co nie odnaleźliśmy naszego rytmu i przegraliśmy mecz.

 Następny mecz gracie z Anwilem co musicie poprawić by wygrać ?

 Na pewno musimy pracować nad naszą grą zespołowa bo tylko jako zespół możemy myśleć o wygranej . I oczywiście bronić agresywniej bo dobra obrona napędza później graczy w ataku.

Wielu kibiców Polpharmy uważa że Evan nie wróci już do gry czy może pan coś na ten temat powiedzieć ?

 Z tego co mi wiadomo Evan miał w piątek badania rezonansem magnetycznym i dziś dowiemy się jaka jest diagnoza lekarza.

 https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10953188_10153157725425984_4437864192019005246_n.jpg?oh=ce1bad3e34c01ba92ab024102b9fedee&oe=554C8673Polpharma Starogard Gdański

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...