niedziela, 8 lutego 2015

Krzysztof Sulima: Cały czas graliśmy dobrze, w każdym meczu...

Co morze pan powiedzieć o meczu ze Zgorzelcem ?

Ciesze się ze wygraliśmy tak jak mówiłem jechaliśmy tam po zwycięstwo i tak się stało !

Co pomogło wam w zwycięstwie nad mistrzami ?

 Obrona i konsekwencja w ataku średnio Turów zdobywa 93 pkt w meczu dzisiaj ich zatrzymaliśmy na 86 i przede wszystkim wykorzystywaliśmy dobrze rzuty wolne.  

Następny mecz gracie z Lublinem czy uda wam się wygrać ?

 Na razie nie myślę o Lublinie cieszę się zwycięstwem nad Turowem mistrzem polski jeżeli chcemy liczyć się w walce o play-off musimy takie mecze jak z Lublinem wygrywać i zmazać porażkę z pierwszej rundy w Lublinie.

 Wasza dobra passa trwa zmiażdżona Polpharma pokonany mistrz Polski , czyżby to początek nowego lepszego Torunia ?

 Myślę ze tak cały czas graliśmy dobrze w każdym meczu czasem brakowało tego jednego rzutu jednej zbiórki po prostu szczęścia i przede wszystkim dobrze bronimy także ciężki treningi dają efekty w postaci zwycięstw.

 
Polski Cukier Toruń



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...