sobota, 7 lutego 2015

Lawrence Kinnard: wywiad

Ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

I started playin basketball at 5 years old but stopped because my mom wanted to me have good grades. So I started back when my grades got better.

* Zacząłem grać w koszykówkę w wieku 5 lat, ale przestałem, bo moja mama chciała żebym miał dobre oceny. Więc ruszyło z powrotem, gdy moje oceny się poprawiły

Jakie ma pan hobby ? 

 Paintball gun range and movies

* Paintball i filmy. 

Jak pan się dogaduję z kolegami z drużyny ?

Great we get along great

* Dogadujemy się świetnie.

Co pan może powiedzieć o trenerze ?

He is doing a great job working and teaching the team

*On robi kawał dobrej roboty pracując i ucząc zespół
  
Jaki jest pana ulubiony sport prócz koszykówki ?

Football

*Piłka nożna 

Jaka jest pana ulubiona drużyna w NBA ? 

 Memphis grizzles

 WKS Śląsk Wrocław

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...