wtorek, 3 lutego 2015

Evan Ravenel - Chciałbym wrócić na mecz z Anwilem.

Jest pan bardzo potrzebny drużynie, kiedy wróci pan do treningów ?

Practiced today for the first time.
*Zaczynałem dzisiaj po raz pierwszy. 

Na jakich elementach zespół skupia się po porażce w Toruniu ? 

Just trying to focus on us and our next opponent can't do anything about the loss to torun. 
 *Staramy się skupiać na kolejnym przeciwniku ,nie można nic zrobić z porażką w Toruniu.

W którym meczu już pan zagra ? 

 I would like to be back by the anwil game next week but it's up to the doctors and coaches.
 *Chciałbym być z powrotem na  meczu z Anwilem w przyszłym tygodniu ale to zależy od lekarzy i trenerów.

 Jak pan zamierza pomóc drużynie po powrocie ?
 
I'm coming back as the same player the one who helps put his team in the best position to win.

*Wracam jako ten sam gracz który pomaga umieścić swój zespół w najlepszej pozycji by wygrać

Jak ocenia pan przebieg następnego meczu , czy uda się wam obronić własną hale ? 

 Just to go into the game with more focus then we have. Going in the game with a game plan.

Wystarczy podejść do gry z większą ostrością niż mamy i podejść do gry zgodnie z planem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...