wtorek, 3 lutego 2015

A.J Walton - wywiad

Ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

 I started when I was 6 years old.
* Zaczynałem gdy miałem 6 lat

 Jakie ma pan hobby ?

 I like to cook, draw, love watching movies and tv shows. Also goin to the beach with my puppy Blu.
* Lubię gotować, rysować, kocham oglądać filmy i programy telewizyjne oraz  być na plaży z moim szczeniakiem Blu.
 
Jak pan się dogaduje z kolegami z drużyny ? 

 I love my teammates, they are great guys on an off the kourt. They help me in every way.
 *Kocham moich kolegów z drużyny są wielcy pomagają mi w każdy sposób.
 
Co może powiedzieć pan o trenerze ?

 He's a great guy. Always trying to make each player better an learn more about the game every time we're in the gym. He loves to work hard.
*Jest świetnym facetem, zawsze stara się aby każdy gracz dowiedział się więcej na temat gry. Za każdym razem jesteśmy na siłowni.Uwielbia ciężko pracować.

Jaki jest pana ulubiony sport prócz koszykówki ?

 Football
*Piłka Nożna 

Jaka jest pana ulubiona drużyna w NBA ?
 Miami Heat. D. Wade is my fav player.
                                                                                          
 http://www.plk.pl/internalfiles/image/galeria/1175/700x700/27581.jpghttp://www.plk.pl/internalfiles/image/galeria/1050/700x700/23688.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...