piątek, 6 lutego 2015

Łukasz Majewski : Zawsze z sentymentem wracam do Starogardu...

Jak nastawienie zespołu przed meczem z Polpharma ?

 Bojowo mamy dwa zwycięstwa z rzędu i chcemy wygrać kolejne spotkanie mimo ze Polpharma nie gra w tym sezonie rewelacyjnie to trzeba być mocno z koncentrowanym, aby nie było żadnej wpadki tym bardziej jeśli Rosa chce być wysoko w tabeli przed play-offami.

 Wcześniej rozegrał już pan kilka sezonów w Polpharmie jak wspomina pan tamte lata ?

 Hmmm bardzo dobrze ja zawsze z sentymentem wracam do Starogardu mam tam kilku znajomych do dziś a do tego tak jak pan powiedział sporo czasu tez spędziłem tam grając, bo trzy sezon i z każdego sezonu sporo się nauczyłem także bardzo lubię Starogard.

 Polpharma na swojej hali jest zdecydowanie groźniejsza . A liderem zespołu okazuje się nowy gracz Tony Miles który w ostatnim domowym spotkaniu miał na swoim koncie 29 pkt 10 zbiórek, a jest to najniższy zawodnik . Macie jakiś sposób by zatrzymać tego gracza ?

 Koszykówka to gra zespołowa także trzeba się skupić na wszystkich graczach Polpharmy nie tylko Milesa trzeba ograniczyć poczynania wszystkich graczy Polpharmy którzy będą na boisku a myślę ze powinno być dobrze tm bardziej ze Polpharma gra u Siebie gdzie wiem ze jest dużo groźniejsza niż na wyjeździe.

 W Polpharmie brakuje drugiego lidera Evana Ravenela który zawsze bardziej wzmacniał strefę podkoszowa to akurat dla was plus prawda ?

 No dokładnie na pewno jest to spore osłabienie dla farmaceutów ale my również gramy bez naszego podstawowego środkowego taka jest kolej rzeczy, takie sytuacje w sezonie maja miejsce i trzeba sobie z nimi radzić.

 http://www.plk.pl/internalfiles/image/galeria/1260/700x700/30028.jpghttp://www.plk.pl/internalfiles/image/galeria/1260/700x700/30026.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...