środa, 4 lutego 2015

Maciej Lampe - Wywiad

Ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

12-13

Jakie ma pan hobby ?

Adam mój 3-miesięczny syn zajmuje mi dużo wolnego czasu. Uwielbiam oglądać filmy i słuchać muzyki.

Jaki jest pana ulubiony gracz z NBA ?

Jestem  fanem LeBrona.

Jaki jest pana ulubiony zespół w NBA ?

Spurs.

Pana ulubiony sport prócz koszykówki ?

Lubię piłkę nożną i hokeja. Również piłkę ręczną i tennis nie mam ulubionych.

Jak się pan dogaduje z kolegami z drużyny ?

Dobrze .

Pana ulubiona marka samochodu ?

Polonez.

Jaka jest pana ulubiona  książka ?

Bracia Lwie Serce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...