piątek, 6 lutego 2015

Kacper Borowski: Nasz następny rywa jest bardzo ciężkim przeciwnikiem...


Co myśli pan o zmianie trenera ?
  Jak dla mnie ta zmiana jest na plus, chociaż ciężko jest to ocenić, bo nowy trener jest z nami zaledwie niecały miesiąc. Wprowadzenie przez niego do naszej gry wiele nowych ciekawych zagrań, pozwala nam wykorzystać potencjał jaki mamy na danej pozycji.

 Co sądzi pan o szansie wejścia do play- off ?

 Szanse na play-offy mamy bardzo duże. Na pewno nie będzie nas satysfakcjonować samo dostanie się do nich, tylko zajęcie jak najwyższego miejsca. Pierwsza szóstka jest jak najbardziej w zasięgu, ale postaramy się o jeszcze lepsze miejsce.

 Jak zespół przygotowuje się do kolejnego meczu ?

  Nasz następny rywal (Śląsk Wrocław) jest bardzo ciężkim przeciwnikiem, co zmusza nas do jeszcze większej pracy na treningach i wylewania siódmych potów na parkiecie. Jestem pewien, ze będziemy bardzo dobrze przygotowani na to spotkanie.


 Energa Czarni Słupsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...