sobota, 7 lutego 2015

Łukasz Majewski : Zawsze mogłoby być lepiej do tego jak na mnie zrobiłem troszkę za dużo strat



Rosa Radom
Co może pa powiedzieć o dzisiejszym meczu ?
 Cieszy zwycięstwo na pewno można było zrobić mniej strat bądź grac bardziej efektywnie w ataku bądź w obronie ale trzeba się cieszyć ze zwycięstwa bo to jest najważniejsze.

 Zaliczył pan dobry występ notując 13 pkt przy świetnej skuteczności, więc miał pan udany powrót do Starogardu ?
 
 Zawsze mogłoby być lepiej do tego jak na mnie zrobiłem troszkę za dużo strat a co do Starogardu nie będę ukrywał ze lubię tam grac a kosze też dobrze znam hehehehe

 Jak przywitali pana Starogardzcy kibice ?

 Bardzo miło to strasznie cieszy jak wracasz do swojego byłego klubu który kiedyś reprezentowałeś i zostajesz miło przyjęty to zawsze bardzo miłe i za to straszne dziękuje kibicom w Starogardzie . Duże dzięki od  Maji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...