poniedziałek, 9 lutego 2015

Kyle Shiloh: Wywiad

Ile miał pan  lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

Zacząłem grać w koszykówkę, gdy miałem 5 lat, to mój 7 rok zawodowo.

Jakie ma pan hobby ?

Spędzanie czasu z rodziną, wykonywanie pracy do mojego biznesu w stanach. Mam akademie koszykówki w domu.

Jak pan dogaduję się z kolegami z drużyny ?

Wszyscy dobrze się dogadujemy.

Co pan może powiedzieć o trenerze ?

Jego wiedza na temat gry jest bardzo duża, nauczyłem się wiele od niego choć  jest z nami od niedawna .

Jaki jest pana ulubiony zespół w NBA ? 

Jestem fanem Jordana , Bulls 

Kyle Shiloh
Energa Czarni Słupsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...