niedziela, 8 lutego 2015

Uroš Mirković:.Polpharma była moim pierwszym klubem w Polsce ...

Zagrał pan bardzo dobry mecz zdobywając 16 pkt więc miał pan udany powrót do Starogardu ?

 Bardzo udany. Po pierwsze bo wygraliśmy a potem to że miałem dobry mecz, który był bardo ważny dla nas  jak każdy 

Jak przywitali pana starogardzcy kibice ?


Jak zawsze bardzo milo
Polpharma teraz ma złe wyniki i to normalne że kibice nie maju humoru
ale i tak pokazali ze pamiętają i szanują zawodników którzy tu grali

 Mecz z Polpharma można powiedzieć że cały czas kontrolowaliście prawda ?

 Po pierwszej kwarcie tak, ale Polpharma pokazała na końcu że to  zespół wart szacunku.

 Polpharmie w tym sezonie nie idzie najlepiej , jak wspomina pan tamte sezony w których grał w tym zespole ?

 3 miejsce i brązowy medal,puchar Polski i pewne miejsce w play-off  świadczy  więcej niż słowa .Polpharma była moim pierwszym klubem w Polsce i ogólnie zawsze ma specjalne miejsce w moim sercu.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...