niedziela, 15 lutego 2015

Marcin Piechowicz ;Bardzo ważne w meczu było zatrzymanie Mitchella ...

W ostatnim meczu udało wam się pokonać Polfarmex . Co może pan powiedzieć o tym spotkaniu ?

 Mecz zagralismy w 85% bardzo mądrze . Mam na mysli to że zdarzyło się nam 7 minut słabej gry dzięki  którym Kutno zyskiwało skrzydła i rzucało  sie na nas. Bardzo ważne w meczu było zatrzymanie Mitchella który rzucił chyba 9 pkt. Do tego dobra forma strzelecka Milesa Mckaya czesto z ciężkich pozycji. Dzięki temu wszystkiemu udalo nam sie wyszarpać to cenne i budujace zwycięstwo

Czy wedlug ciebie macie jeszcze szansę na play -offy ?

Szanse są bardzo małe patrząc na tabele ale jak już wszyscy wiemy liga jest straszliwie nieobliczalna także jeszcze po cichu na to liczymy oczywiście zakładając że wygramy wszystkie mecze ktore powinniśmy i dokładajac jeszcze kilka niespodzianek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...