piątek, 6 lutego 2015

Chase Simon - Wywiad

Ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

Since I was 14 Years old

* Zaczynałem w wieku 14 lat

Jakie ma pan hobby ?
      
movies, browsing the Internet, playing, pool and bowling

*  filmy, przeglądanie internetu,gry, basen i kręgle

Co pan może powiedzieć o trenerze ?

He is good guy and good coach... He is good with players and he knows the game.. Not so often u get a coach like this that that has both qualities. And gives everybody a chance to play their game .. And all he asks is to give 100% on offense and defense. He understands that in basketball u make mistakes and he doesn't discourage players he motivates them.

* Jest dobrym człowiekiem i dobrym trenerem...On jest dobrym graczem który zna tę grę...Nie tak łatwo uzyskać trenera, który ma zarówno cechy i daje wszystkim możliwość zagrać swoją grę a wszyscy dają 100 %  w ataku i obronie.On rozumie że w koszykówce popełnia się błędy, nie zniechęca zawodników tylko ich motywuję.

Jak dogaduję się pan z kolegami z drużyny ?

Everything was fine... Never had no problems.. They were cool.

*Wszystko jest w porządku ... Nigdy nie miałem żadnych problemów .. Oni są fajni 

Jaki jest pana ulubiony sport prócz koszykówki ?

 boxing

*boks 

Jaki jest pana ulubiony zespół w NBA ? 

  Bullss



http://www.plk.pl/internalfiles/image/galeria/1065/700x700/24213.jpg 
 Anwil Włocławek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...