środa, 11 lutego 2015

Tony Meier: Wywiad

Ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę ?

Gram w koszykówkę, odkąd pamiętam. Mój tata grał więc umieścić piłkę w ręku, jak tylko zacząłem chodzić.

Jakie ma pan hobby ? 

 Z wyjątkiem gry w koszykówkę Lubię grać prawie w każdy inny sport  w siatkówkę, football Amerykański , golfa w okresie letnim. Uwielbiam także oglądać filmy i programy telewizyjne  jak najwięcej  się da, gdy nie ma treningów. Gram też na xbox jak każdy inny facet i po prostu lubię spędzać czas z moim kolegami z drużyny, przyjaciółmi i rodziną,

Jak pan dogaduję się z kolegami z drużyny ? 

 Lubię wszystkich moich kolegów i dobrze dogaduje się z nimi wszystkimi. To jest trudne, czasem komunikowanie się z barierą językową,. Staram się jak wszyscy w zespole, ponieważ tworzy to lepszą atmosferę w szatni i lepszą chemie  na boisku.

Co może pan powiedzieć o trenerze ? 

 Ma duże doświadczenie w koszykówce. Jest ktoś z kim gracze mogą rozmawiać i daje każdemu szanse na sukces i pokazanie co mogą zrobić na boisku.

Jaki jest pana ulubiony sport prócz koszykówki ? 
  
Mój ulubiony sport do oglądania to football amerykański i naprawdę lubię w niego grać. Ale niedawno dużo gram w golfa w offseason i naprawdę cieszy mnie to bardziej .

Jaki jest pana ulubiony zespół w NBA ? 

Mój ulubiony  zespół to San Antoniu Spurs.Moje miasto st. Louis nie ma drużny NBA więc po prosty to zespół który lubię oglądać. Uwielbiam sposób w  który grają w zespole i dzielą piłkę lepiej niż jakikolwiek inny zespół na świecie, w mojej opinii.
  


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...