środa, 30 września 2015

Torey Thomas: Ostatni turniej był bardzo dobry w naszym wykonaniu...

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Rosie ?

 Postanowiłem zagrać w Rosie, bo czułem, że to będzie dla mnie odpowiednie Zespół jest zgrany i ma aspiracje, aby zdobyć medal. Jesteśmy także w Pucharze FIBA Europe.

Jak wspominasz zeszły sezon ?

 Ostatni sezon był naprawdę udany lubię Grecję. Aris ma jednych z najlepszych fanów na świecie! Skończyliśmy w najlepszej 4, co jest wielkim sukcesem w greckiej lidze.

Co możesz powiedzieć o  trenerze ?

To dobry szkoleniowiec , wie dużo na temat gry . Pozwala wszystkim zawodnikom zagrać .

Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ? 

 Mój styl gry jest jak ze starej szkoły .Trudnym punktem obrony jest  przejść pierwszego rozgrywającego, który może zdobyć punkty.  Zawsze staram się być   liderem .

Jak podsumowujesz ostatni turniej w waszym wykonaniu ?

 Ostatni turniej był  bardzo dobry w naszym wykonaniu , wygraliśmy. Graliśmy przeciwko silnym zespołom: Kutno, a następnie finały z Toruniem. Udało nam się wyrwać zwycięstwo w końcówce meczu.

Znalezione obrazy dla zapytania rosa radom

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...