niedziela, 4 października 2015

Justin Ward : Teraz jak jestem tutaj czuję się jeszcze bardziej zadowolony z mojej decyzji ...

Co możesz powiedzieć o meczu ze Szczecinem ?

 Myślę, że graliśmy bardzo dobrze w ataku i obronie ogólnej, ale w żadnym wypadku nie było to doskonałe ! Mamy jeszcze kilka drobnych rzeczy do poprawy w defensywnie, to przyjdzie z czasem. Są jeszcze  kontuzje w zespole, więc gdy będziemy mieli centrów  z powrotem nasza gra pod koszem się poprawi .

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Polpharmie ? 

Ponieważ  jest to bardzo konkurencyjna liga , a ja czuję że Polpharma to krok do przodu w mojej karierze ! Teraz jak jestem tutaj czuję się jeszcze bardziej zadowolony z mojej decyzji . Klub , koledzy z drużyny , kibice  wszyscy  bardzo miło mnie powitali !

Co możesz powiedzieć o trenerze ?

 Trener wie bardzo wiele na temat gry w koszykówkę i ma zaufanie do swoich graczy. Pozwala nam być sobą na boisku, a każdy dzień to nowe doświadczanie  uczenia się  jego metod !

 Jak dogadujesz się z kolegami z drużyny ?

 Nawet po tym krótkim czasie od kiedy tu jestem mogę powiedzieć, że  moi koledzy z drużyny  są dla  mnie jak  rodzina ! Czuję się podekscytowany  7+ miesiącami , które są przed nami!

 Czy uważasz że zespół będzie lepszy niż w zeszłym sezonie , a może już jest ?


 Wiem, że zespół będzie lepszy niż w poprzednim sezonie! Mamy wysokie oczekiwania  i  wierzę, że możemy sporo osiągnąć. 

Nad czym najbardziej skupiasz się podczas treningów ?

Na poprawie swojej  obrony i  odnalezieniu się  w ataku. Staram się zawsze dopasować z kolegami . 

Jak wspominasz zeszły sezon ?

Przeszłość to przeszłość , teraz skupiam się na grze w Polpharmie . 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...