czwartek, 8 października 2015

Mikolaj Witlinski: Koszykówka to moja pasja chce się cały czas rozwijać ...


 Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Koszalinie ? 

 Zdecydowałem się na AZS ponieważ mam tutaj bardzo dobre warunki do pracy i zrobienia postępu . Ale przede wszystkim głównym czynnikiem był trener Dedek oraz patrzyłem na przygotowanie motoryczne za które odpowiedzialny jest Trener Pacek.

 Jak wspominasz zeszły sezon ?

 Poprzedniego sezonu nie wspominam najlepiej, ale w niedziele zaczynamy nowy sezon i pewien okres już się zamknął odciąłem się od niego i chce iść do przodu.

  Co możesz powiedzieć o trenerze ?

  Trener Dedek jest wymagającym trenerem z czego bardzo się cieszę , podoba mi sie jego warsztat pracy zwraca uwagę na szczegóły oraz ma dobry kontakt t z zawodnikami.

  Jaką role masz pełnić w zespole ? 

 Mam wykonywać założenia trenera to jest przede wszystkim moja rola.

 Jak dogadujesz się z kolegami z drużyny ?

 Bardzo dobrze , mamy bardzo fajną atmosferę w zespole ,jesteśmy dość młodą drużyną, także znaleźliśmy wszyscy wspólny język.

 Nad czym najbardziej skupiacie się podczas treningów ? 

 Pracujemy nad całym rzemiosłem koszykarskim mamy sporo zajęć na siłowni jak i również na hali spędzamy dużo czasu zaczynając od obrony kończąc na ataku.

 Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ? 

 Ciężko mi się wypowiedzieć na ten temat ponieważ nie mi to oceniać,oraz uważam ze nie mam jeszcze ukształtowanego stylu.

 Jakie plany macie na przyszły sezon ? 

  Plany są na pewno takie aby w każdym meczu gryźć parkiet , grać szybko agresywnie oraz z charakterem.

  Co jest twoją największą motywacją ?

  Koszykówka to moja pasja chce się cały czas rozwijać robić postępy z miesiąca na miesiąc aby stawać się coraz lepszym graczem i wyjechać kiedyś za granice . Stawianie sobie poprzeczki co raz wyżej to jest moja motywacja.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...