sobota, 24 października 2015

Jakub Zalewski: Jesteśmy dobrze nastawieni i zmobilizowani na ten mecz...

 Co możesz powiedzieć o meczu ze Szczecinem ?

 Był to dla nas bardzo dobry mecz, od początku nie daliśmy sobie narzucić stylu gry rywali i cały czas spotkanie było na styku a w drugiej połowie, wypracowaliśmy nawet 10 pkt przewagi. Uważam, że zagraliśmy mądrze w ataku i do tego dobra obrona dała nam to zwycięstwo.

Wygraliście już kolejne spotkanie . Czy to początek nowej lepszej drużyny ?

 Start sezonu jest dużo lepszy niż w poprzednich latach dla Siarki. Od początku uważałem, że mamy ciekawy zespołu, który może sprawić niejedną niespodziankę. Na razie jest jeszcze za wcześnie, żeby oceniać, ale jesteśmy głodni kolejnych zwycięstw.


Dziś gracie z Polpharmą . Jak nastawienie przed tym spotkaniem? 

  Jesteśmy dobrze nastawieni i zmobilizowani na ten mecz. Jest to dla nas bardzo ważne i zależy nam na zwycięstwie. Polpharma jest jeszcze bez wygranej i też będzie chciała zwyciężyć . Na pewno nie będzie to dla nas ławy mecz.

  Nad czym musicie się skupić, żeby wygrać ?

 Podtrzymać te elementy, które dały nam zwycięstwa w dwóch pierwszych meczach. Dobra obrona i gra zespołowa.

  Których graczy ze Starogardu najbardziej się obawiacie ? 

 Nie możemy dać się rozkręcić Tillerowi i Hicksowi, ponieważ jak oni złapią rytm są niezwykle niebezpieczni. Ograniczyć musimy również rolę Marcina  Fliegera, bo jest to doświadczony gracz i też może być liderem tej drużyny.

 Stawiacie sobie jakieś konkretne cele na ten sezon ?

Wiemy, jaka jest nasza siła i gdzie są nasze największe atuty, chcemy wygrać jak najwięcej meczów w tym sezonie. Ja osobiście chciałbym włączyć się w walkę o play-offy i być w gronie drużyn, które do końca się o to będą biły.

 Co jest dla Ciebie największą motywacją?

Nie potrzebuje jakiejś specjalnej motywacji, od początku jak się zaczęła moja przygoda z koszykówką, trenowanie i granie sprawiało mi wielka przyjemność, wiedziałem, że jest to coś w czym się czuje naprawdę dobrze i chce to robić. Ciągnie mnie do rywalizacji, rozwijania i ulepszania swojej osoby.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...