czwartek, 15 października 2015

Kayode Ayeni: Zacząłem interesować się koszykówką w wieku 14 lat. ( Zawodnik poszukuje klubu )

 Od jak dawna interesujesz się koszykówką ?

Zacząłem interesować się koszykówką w wieku  14 lat. Na początku tylko grywałem z przyjaciółmi dla zabawy .Gdy zaczęli mówić, że gram dobrze  wtedy zacząłem trenować na poważnie .

Jakie masz hobby ?

Spotykam się ze znajomymi , gram w bilard, kręgle,

Co jest twoją największą motywacją ?

Największą motywacją jest moja córka. Chcę  by wygodnie żyła, więc ciężko pracuję, aby tak było .

Słyszałeś co się stało z Lamarem ? Co o tym myślisz ?

Tak to bardzo smutne, bo jest z Nowego Jorku jak ja . Dorastałem oglądając go. Wygrał mistrzostwa z moją ulubioną drużyną Lakers, więc jest mi przykro. Wyobrażam sobie co teraz przechodzi jego rodzina . Modlę się, aby Bóg pomógł  mu wyjść z tak ciężkiego stanu.

Jaki sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ?

Musiałbym powiedzieć, że zeszły sezon w Egipcie ponieważ nigdy bym  nie pomyślał, że koszykówka przyciągnie mnie do Egiptu. Zobaczenie piramid osobiście było niesamowite. Dużo mam wspomnień , są to chwile które zapamiętam do końca życia . 















Kayode Ayeni jest świetnym graczem  dobrze czuję się w strefie podkoszowej , ale potrafi również rzucać za 3 pkt. Zawodnik obecnie jest bez klubu i szuka pracy na kolejny sezon . Mamy tutaj kilka informacji o nim . Jeżeli któryś klub  zainteresował się  jego osobą niech skontaktuję się z Ayenim w podanym niżej E-mailu . Serdecznie polecamy :) 


Kayode Ayeni
kay.ayeni@me.com
6'6" 205lbs SG/SF
Dual Citizenship (American and Nigerian passports)
Cotonou Player


 "Kayode Ayeni jest  wielkim sportowcem z długimi ramionami, który może zdobyć punkty w bardzo dobry sposób . Ma on nosa do koszykówki i sprawia , że rzeczy dzieją się same  na boisku. Przejmuję  piłkę dobrze w doskonałych momentach , znakomicie atakuję pod koszem "- Eurobasket

"Ayeni   może naprawdę świetnie rzucać  i bronić. Jego talent, wielkości, sprawności fizyczna , a także potrafi konsekwentnie zdobywać punkty zza łuku  zasługuje na szansę gry w NBA." - NY Knicks Journal


2015 Katar (Al Wakra Club) Emir Cup 21.3ppg 14.6rpg 4.6apg 

2014-15 Egipt (Ittisalat Club) SuperLeague 18.3ppg 11.7rpg 3.2apg 
2014-15 Dubaj (El Gaish Club) w Dubaju Tournament 10rebs 15ppg 
2013-14 Katar (Al Arabi Club) - 3apg 14ppg 7rpg 22mins na mecz 
2012-13 Katar (Al Wakrah Club) - 24.1ppg 12.9rpg 2.4apg 2.5spg 1bpg2011-12 Erie Bayhawks (NBA D-League) 
2011-12 EBA (Hudson Dolina Hype) 7.8rebs 23.8ppg 5assts. 
2010-2011 ABA (New Jersey ekspresowe) All-Star gra MVP (25pts 12rebs)2010-2011 ABA (New Jersey ekspresowe) 21ppg 9rebs 4 majątek, 
2010-11: Chiny: 20.5ppg 11.3rpg 4.8apg

Uczelnia:Franciszka Kolegium konferencyjna (Nowy Jork) strefa 1 NECJr Rok: 13pts 8.5rpg 1.4spg 1.7bpg

 Sr Rok: 12pts 6rbg

http://youtu.be/fYaCmoV4CiY
 
https://youtu.be/UTzPrHhnFGk

 
http://youtu.be/1zX_sxCUDCQ

 
http://youtu.be/MPZsx2uF-Y0

 
http://youtu.be/53TESjvA_5s

 
http://youtu.be/Kgp0Db62EEA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...