sobota, 12 września 2015

Adam Waczyński : Dostaliśmy szanse, jeden mecz dzieli nas od walki o Igrzyska w Rio ...

Jakie nastawienie zespołu przed meczem z Hiszpanią ?

Nastawienie jest bardzo pozytywne ! Dostaliśmy szanse, jeden mecz dzieli nas od walki o Igrzyska w Rio. Nie chcemy tego  zmarnować .

Nad czym musicie się skupić by wygrać to spotkanie ?

Przede wszystkim nad obroną i mądrym atakiem. Hiszpania gra znakomity szybki atak, dlatego musimy ograniczyć straty, żeby Hiszpanie nie wychodzili z łatwymi punktami do kontrataku.

 Ostatnio sporo mówiło się że bez Gortata zespół gra lepiej . Też jesteś tego zdania ?

 Nie jestem tego zdania. Marcin to znakomity zawodnik, potrafi zdobyć ważne punkty grając tyłem do kosza, czy zebrać ważną  piłkę w ataku czy tez w obronie. Jest bardzo przydatny zespołowi i założę się ze każdy zespól na Eurobaskecie chciałby mieć Marcina w swoich szeregach.



 Których graczy z Hiszpanii obawiacie się najbardziej ?

 Znamy wartość Hiszpanów - to znakomici zawodnicy, ale nikogo się nie obawiamy. Chcemy grac swoja koszykówkę i  skoncentrować się  na sobie.

 Podczas ostatnich meczów mieliście sporo strat , w tym spotkaniu nie możecie sobie na to pozwolić prawda ?

 No nie możemy bo Hiszpania na pewno to wykorzysta. To klasowy zespól, ale jest do ogrania przy mądrej grze.

 Jesteś najlepszym strzelcem zespołu. Czy w tym meczu rozstrzelasz Hiszpanów swoimi świetnymi rzutami za 3 punkty ?

 Na pewno każdy oddany rzut będę chciał żeby wpadł, jestem pewny, ze wszyscy z zespołu też  będą chcieli trafić każdy rzut. Indywidualne statystyki odstawiamy na bok, najważniejsze jest zwycięstwo i przejście do następnej fazy.

Co jest dla Ciebie największą motywacją?

 Największą  motywacja dla mnie jest rodzina o której zawsze myślę niezależnie gdzie jestem i co robię. Jestem dzięki temu silniejszy !


 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...