czwartek, 17 września 2015

Zach Robbins: Polska Liga jest bardzo silna ...

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Tarnobrzegu ?

Polska Liga jest bardzo silna i czułem że to będzie dobra okazja dla mnie, aby rozpocząć swoją karierę grając na wysokim poziomie.

Jak wspominasz zeszły sezon ?

 Czułem się jakbym grał bardzo dobrze, zdobyłem pewność siebie jako lidera i "Go-To" strzelca. Skończyło się  rozczarowaniem, kiedy odpadliśmy z play-off  .


 


Co możesz powiedzieć o trenerze ?

 To było trochę trudne poznać trenera  dobrze, bo nie mówię po polsku, a on nie mówi po angielsku. Jeden z moich kolegów tłumaczy. Z tego co mogę powiedzieć, że po prostu  chce żebyśmy  grali ciężko i byli silny i cierpliwi w ataku . Po prostu mamy dać z siebie wszystko w obronie. 

Jak dogadujesz się z kolegami z drużyny ?

 Do tej pory relacje z kolegami z drużyny są  bardzo dobre. Pomagają mi w treningach ,przystosowaniu się do życia w Polsce i tłumaczenia w razie potrzeby.

Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ?

 Myślę, że najważniejszą rzeczą jest to, że jestem wszechstronny. Mogę zdobyć punkty z pod kosza , gdy gram przeciwko większym przeciwnikom . Pracuję dużo nad moją obwodową grą i czuję się o wiele pewniej w rzutach za 3.

W tym sezonie po prostu chcę grać dobrą obronę . Podejmować rzuty z otwartych pozycji oraz  uzyskiwać wiele zbiórek. Zrobię wszystko co mogę , aby pomóc mojemu zespołowi zdobyć zwycięstwo. Chcę być liderem na i poza boiskiem.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...