niedziela, 6 września 2015

Kacper Młynarki - Wywiad ( Eurobasket)

Które miejsce według ciebie zajmą Polacy na EuroBaskecie?

 Ciężko powiedzieć, liczę na wyjście z grupy A. Później  faza pucharowa to często dyspozycja dnia ! Osobiście liczę na ćwierćfinał i  miejsce w 8-mce.
 

 Jak uważasz czy sprowadzenie do kadry Roberta Skibniewskiego w zamian Dardana Berishy to było dobre posunięcie ?

 Ciężko mi to ocenić , nie bylem w zespole. Wiem ze Dardan sam przyszedł i powiedział że jego rola mu nie pasuje. Robert jest doświadczony, akceptuje swoja role i z pewnością przyda się drużynie.

 Dzisiaj Polacy rozegrają mecz z Rosją , Czy uda nam się wygrać ?

 Mam nadzieję , ponieważ  porażka postawi nas nieco pod ściana i spowoduje dodatkowa presje. Rosja jest osłabiona, wczoraj przegrała i dziś zrobi wszystko by utrzymać się w grze o awans. Liczę że wygramy!









 Polska vs Bośnia i Hercegowina [ zdjęcie z 1 dnia Eurobasketu ]


 Ostatnio sporo mówiło się że bez Gortata zespół gra lepiej . Też jesteś tego zdania ?

 Absolutnie nie. Zespół  gra wtedy lepiej bo obrona jest nastawiona na Gortata, kiedy jest na boisku i gdy schodzi gra się otwiera dla reszty. Na dłuższą metę Gortat to nasza mocna broń po obu stronach boiska.














Śledzisz też mecze innych reprezentacji ? Kto jest zdecydowanym faworytem całego Eurobasketu ?
 
 Szczerze mówiąc skupiam się na naszej kadrze, Hiszpanie wczoraj przegrali myśle ze to nie będzie ich turniej. Francja u siebie może być bardzo mocna.

 


 









 [Kacper Młynarski]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...