niedziela, 20 września 2015

Piotr Renkiel: Opieram swój styl gry na dynamice i szybkości...

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Polpharmie ?

 Przyjechałem do Starogardu Gdańskiego na 2-tygodniowe testy. Trenerzy i Prezes podjęli decyzję, że widzą mnie w zespole. Decyzja nie mogła być inna, gdyż drugi raz taka okazja w życiu może się nie przytrafić.

Jak wspominasz zeszły sezon ? 

 Poprzedni sezon w Politechnice Gdańsk wspominam bardzo dobrze. W drużynie Politechniki grają moi przyjaciele, udało nam się stworzyć fantastyczną „chemię”, spotykaliśmy się także poza treningami i meczami. Powierzono mi rolę kapitana, z czego byłem bardzo dumny. Gdyby nie problemy kadrowe, myślę, że mielibyśmy szansę na walkę o awans do 1 ligi. Trzymam kciuki i wierzę, że Politechnika wywalczy awans w nadchodzącym sezonie.

 Jaką role masz pełnić w zespole ?

 To pytanie powinno być skierowane do Trenera Dariusza Szczubiała. Tomek Krzywdziński, który przeniósł się do Przemyśla został zakontraktowany jako 12. zawodnik. Myślę, że moja rola na razie może być podobna. Codziennie walczę na treningach, aby zyskać w oczach Trenerów uznanie i mam nadzieję, że to zaowocuje możliwością wyjścia na parkiet w meczach ligowych. Dostaję szansę podczas meczów sparingowych, staram się wykorzystać każdą sekundę jak najlepiej potrafię. 

  Co możesz powiedzieć o trenerze ? 

 Dariusz Szczubiał to bardzo utytułowany zawodnik oraz trener. Już na pierwszym treningu otrzymałem wskazówki, co powinienem poprawić w swojej grze oraz jak się zachowywać na boisku. Trenowanie pod okiem tak doświadczonego szkoleniowca spowoduje, że rozwiną się moje koszykarskie umiejętności.

 Jak dogadujesz się z kolegami z drużyny ?

 Z większością zawodników znałem się wcześniej. Uważam, że tworzymy zgrany kolektyw, coraz lepiej rozumiemy się na boisku. Każdy z zawodników służy radą, więc nie pozostaje nic innego jak czerpać wiedzę od bardziej doświadczonych kolegów.

  Nad czym najbardziej skupiacie się podczas treningów ?

 Trenujemy 2 razy dziennie: rano pracujemy nad siłą i motoryką, popołudniu natomiast skupiamy się już tylko na koszykówce.

 Czy według ciebie zespół będzie lepszy niż w zeszłym sezonie ?

 Myślę, że mamy szansę poprawić zeszłoroczny wynik zespołu, ale czas pokaże jak to wyjdzie w rzeczywistości.

 Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ?

 Opieram swój styl gry na dynamice i szybkości. W drugiej lidze mogłem wykorzystywać dodatkowo siłę, w ekstraklasie jest już dużo ciężej. Lubię szybką grę, dużo biegam do kontry, tak najłatwiej zdobywa się punkty. Cały czas pracuję nad swoim rzutem, co można już było zauważyć w końcówce poprzedniego sezonu oraz w rozgrywkach koszykówki 3x3.

Jakie plany macie na przyszły sezon ?

 Przyszły sezon ma być lepszy niż poprzedni. Będziemy walczyć o zwycięstwo w każdym kolejnym meczu.


Co jest twoją największą motywacją ?

 Moją największą motywacją są inni ludzie, głównie sportowcy. Widząc odnoszących sukcesy i obserwując ich ciężką pracę jaką poświęcają by je osiągać, jestem w stanie zmotywować się by osiągać postawione sobie cele. Przyznam się również, że jestem materialistą i nic nie działa na mnie równie motywująco jak nagrody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...