piątek, 14 sierpnia 2015

Uros Mirković ma za sobą udany sezon w barwach Rosy Radom...


Uros Mirković ma za sobą  udany sezon w barwach Rosy Radom. Czy serbski podkoszowy będzie dalej grał  w Tauron Basket Lidze?

 Uros Mirkovic w Rosie Radom wystąpił w 35 spotkaniach. Gracz przeciętnie notował 8,3 punktu i 3,2 zbiórki, będąc ważną postacią w zespole Wojciecha Kamińskiego

 Czy będzie pan dalej grał w TBL ?

Jest taka możliwość. Szczerze bardzo bym chciał .Jestem w Polsce 5 lat i mam tylko dobre wspomnienia. Sportowe i prywatne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...