piątek, 14 sierpnia 2015

Damian Jeszke - Wywiad

Ile miał Pan lat jak zaczynał grać w koszykówkę ?

  W kosza zaczynałem grać jak miałem 7 lat wtedy poszedłem na pierwszy trening w klubie mhkk Chełmno u trenera Wojciecha Rosińskiego. Prędzej chodziłem na jakieś treningi z tata, ale byłem za mały by coś  zrozumieć.

 Jakie ma Pan hobby ?

  Poza  koszykówką bardzo lubię muzykę. Często w wolnym czasie oglądam jakieś seriale bądź dobre filmy.

 Ulubiony zespół z NBA ?

 Oklachoma.

Jakie ma Pan motto życiowe?

 Hard work pays off.

 Ulubiony film /książka ?

Znalezione obrazy dla zapytania rosa radom Film nietykalni, książka dream team.

 Czuję satysfakcję, gdy;

Wygrywam mecz .

Ulubiony koszykarz ?
Lior Eliyahu.

 Nie zastąpiony gadżet ?

 Komórka .

Ulubiona marka   samochodu ?

 Mercedes.

 Internet to dla mnie :..

 Zródło informacji i sposób komunikacji.

 Zawsze znajdę czas na:..

Relaks

 Ulubiona strona internetowa ?

Sportowefakty

Autorytetem dla mnie są:

Rodzice

Jak wspomina Pan zeszły sezon ?

 Ogólnie bardzo dobrze jest pewien niedosyt po ostatnim meczu, ale generalnie jestem zadowolony.


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...