czwartek, 13 sierpnia 2015

Krzysztof Sulima :Zeszły sezon wspominam bardzo dobrze ...

Jak wspomina Pan zeszły sezon ?

Zeszły sezon wspominam bardzo dobrze. Rozegrałem przede wszystkim cały sezon bez kontuzji. Wystąpiłem we wszystkich meczach i dostałem minuty które wykorzystałem, także mogę go zaliczyć do udanych.

Czy w przyszłym sezonie macie zamiar bić się o wyższe cele ?


 Na pewno będziemy bić się o playoffy.

 Czy miał Pan dużo innych propozycji ?

Szczerze to nie wiem , bo od razu po ostatnim meczu z Kutnem kontrakt został przedłużony z Polskim Cukrem.


 Jak Pan przygotowuje się do kolejnego sezonu ?
 
Jak co roku trenowałem
ze stowarzyszeniem epi, głównie z Bartkiem Bibrowiczem oraz getbetter z          Konradem Kazimierczykiem i Arturem Packiem

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...