wtorek, 11 sierpnia 2015

David Brown: Czuję że możemy narobić trochę hałasu ....

Jesteś nowym zawodnikiem Polpharmy. Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Europie ?

 Tak. Jestem najmłodszym członkiem zespołu .. postanowiłem zagrać w Europie, bo czułem że pasuje  do mnie ten styl gry . Mogę zobaczyć coś znaczenie innego styl życia i  kulturę. wszyscy chcieli dostać się do  NBA, to marzenie się nie spełniło , ale ponieważ jestem tutaj. Mam zamiar zrobić wszystko, by być wielkim graczem.

Jak wspominasz zeszły sezon  ?

 Grając w western było fajnie, coś co będę zawsze pamiętać. NCAA  turniej, był jedną z podróży z chłopakami z drużyny. Mogących wiele i posiadających  zaufanie  trenerów, aby to zrobić.
Nigdy tego  nie zapomnę.


Czy myślisz że Polpharma poprawi swoje miejsce w tabeli ? 

 Oczywiście ,patrząc że zespół był mną zainteresowany. Wiem, że klub  miał złe lata, ale czuję że możemy narobić trochę hałasu w tym roku z chłopakami, których mamy. Słyszałem o Tiller i Hicks, ci faceci są naprawdę dobrzy. Inni ludzie pracują bardzo ciężko  i to wszystko, co może naprawdę chcieć  klub .

Kiedy zaczniesz treningi z zespołem?

Powiedziano mi że 1 września.

Jak przygotowujesz się do sezonu ?
  
Trenuje rzuty. Jak najwięcej odpoczywam i się relaksuje, bo wiem że to będzie bardzo długi sezon .


Znalezione obrazy dla zapytania polpharma starogard gdański koszykówka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...