sobota, 15 sierpnia 2015

Josip Bilinovac: To jest to mój pierwszy sezon w Polsce...

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Treflu ?

Ponieważ byłem w zeszłym sezonie 5 raz w tej samej drużynie i chciałem zmienić zespół, zrobić krok naprzód.Spróbować uzyskać   moją grę na wyższym poziomie. Myślę, że to dobry klub. Ja  jestem  bardzo zadowolony , bo przyjechałem  tutaj.

 To jest to mój pierwszy sezon  w Polsce i nie znam tu  bardzo dobrze innych drużyn i zawodników, ale nasz zespół będzie dobry i myślę, że będziemy mieli dobry sezon.

Jak wspominasz zeszły sezon ? 

Ostatni sezon był bardzo ciężkim  sezonem. Mieliśmy pewne problemy z kontuzjami wzespole
 straciliśmy kilka nieoczekiwanych meczy, ale dostaliśmy się do finału.
 
  Jak przygotowujesz się do sezonu ?
 
 My po prostu zaczynamy  działać.  Najpierw będziemy pracować nad naszym stanem i  ciałem. Po zaczniemy budować chemię w zespole. Myślę, że jeżeli  będziemy mieli  dobry kontakt  to  będziemy w stanie dokonać pewnych poważnych wyników.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...