środa, 12 sierpnia 2015

Arkadiusz Kobus: Uważam, że poprzedni sezon był dla mnie przełomowy ...

Dlaczego zdecydował się Pan na grę w Polpharmie ?

Po pierwsze należy zaznaczyć, że to Polpharma wyraziła chęć żebym reprezentował ich klub w najbliższym sezonie . Od tego wiele zależy, żeby obie strony chciały ze sobą współpracować. Miałem jeszcze kilka konkretnych propozycji, ale to Starogard Gdański przedstawił mi najkorzystniejsze warunki. Cieszy mnie również to, że wracam na Pomorze. 

 Jak wspomina Pan zeszły sezon ?

 Uważam, że poprzedni sezon był dla mnie przełomowy. Wiele się nauczyłem. Przede wszystkim jak brać na siebie odpowiedzialność za drużynę. Ważnym przeżyciem było również to, że zostałem kapitanem koszykarskiej Legii. Ostatecznie kibice wybrali mnie jako najlepszego zawodnika swojej drużyny. Myślę że jeśli miałbym spróbować swoich sił w Ekstraklasie to właśnie teraz.


 Jaką role ma Pan pełnić w zespole ?

 Chciałbym być ważnym ogniwem w swoim nowym zespole. Jaka będzie moja rola czas pokaże. Przepracowałem ciężko wakacje i postanowię jak najlepiej wykorzystać szansę jaką otrzymałem. 


 Czy teraźniejsza drużyna będzie lepsza niż poprzednia ?

 W klubie zmienił się prezes, trener są nowi zawodnicy. Nie chciałbym oceniać drużyny z zeszłego sezonu. Wiem, że Polpharma w nadchodzącym sezonie będzie trudnym przeciwnikiem dla każdego.

 Znalezione obrazy dla zapytania polpharma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...