wtorek, 18 sierpnia 2015

Kim Adams :Graliśmy naprawdę dobrze...

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Rosie ?

Znalezione obrazy dla zapytania Rosa radomCóż, na początku mój były kolega z college'u grał tu w 2012 roku . Rozmawialiśmy  przez Skype, a on powiedział mi, że rosa szuka kogoś do obrony , więc tydzień później kazał mi skontaktować się z moim agentem, że chcą doprowadzić mnie do tryout, więc zostałem w zespole i jestem tu cały czas od  2012 roku .

Jak wspomina pan zeszły sezon  ?

Zeszły sezon był dla nas bardzo dobry
Graliśmy naprawdę dobrze, ale czułem, że musimy zdobyć 3 miejsce
 
Co możesz powiedzieć o swoim stylu gry ?
 
Nad moim stylem gry pracuje bardzo ciężko , za każdym razem daje  z siebie 100 % na boisku . Jestem znany z gry obronnej i zbiórek 
Jak przygotowujesz się do kolejnego sezonu ?
 
 Wczoraj zacząłem przygotowania z zespołem.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...