poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Patrick Auda: Chciałem zostać w Polsce, a Koszalin dał mi dobrą ofertę...

Dlaczego zdecydowałeś się na grę w Koszalinie ?

Chciałem zostać w Polsce, a Koszalin dał mi dobrą ofertę. Mają nowego doskonałego trener, a teraz będziemy mieli młodszą drużynę niż w zeszłym roku i myślę, że to będzie dobra sytuacja  dla mnie.
 
Jak wspominasz zeszły sezon ? 
 
Sezon był naprawdę dobry dla mnie, a także dla Kutna. Myślę, że pomogłem zespołowi wiele w wygrywaniu niektórych meczy. Dla mnie był to trudny rok, jako pierwszy profesjonalny , ale jestem bardzo szczęśliwy, jak się skończył.
 
Jak przygotowujesz się do kolejnego sezonu ?
 
 Obecnie nie jestem jeszcze  w zespole, bo trenuję z Reprezentacją Czech i będziemy grać na Eurobaskecie 2015 w Rydze, Łotwie.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...