piątek, 14 lutego 2014

Wywiad z Piotrem Dąbrowkim -Koszykarzem Azs Koszalin

ile miał pan lat jak zaczął grać w koszykówkę

 Jak zaczynałem miałem około 11 lat.

 w jakich drużynach pan grał

basket kwidzyn ,polpharma starogard gdański , pbg basket poznań , trefl sopot , azs koszalin

jakie ma pan hooby

 zabawa z dzieckiem

ile razy w tygodniu ma pan treningi

około 9-10

 na jakiej gra pan pozycji

gram na pozycji 2-3 rzucający obrońca

co pan może powiedzieć o trenerze
 
myślę że trener Okorn jest dobrym fachowcem zwraca uwagę na szczegóły które w koszykówce są bardzo ważne potrafi nas motywować do ciężkiej pracy na treningach co napewno przyniesie efekt w następnych spotkaniach


http://plk.pl/internalfiles/image/galeria/1061/700x700/24121.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...